Știi momentele alea în care ai ronțăi ceva gustos și sățios, eventual alături de un pahar de bere sau de vin? Să nu fie chiar mâncare, dar să țină de foamea ce va să vină în urma consumului de alcool? Să fie un snack, dar nu ca alea din comerț – covrigei, chipsuri, pufuleți etc. (pe care, nu-i așa, nici nu le ai în casă pentru că tu nu mănânci așa tâmpenii, wink, wink). Mie mi se întâmplă astfel de pofte și pe la 11 noaptea și niciodată, dar niciodată nu s-a întâmplat să mă lupt cu ele și să câștig eu. Tot ce pot face e damage control ca în varianța de mai jos.

Iau un cub de tofu, îl tai bucățele. Mai curăț și toc câțiva căței de usturoi, să zicem 3. Dau pe răzătoare vreo 2 cm dintr-o bucată de ghimbir. Arunc tofu în tigaie cu o lingură de ulei de măsline și îl călesc până începe să prindă o cluare arămie. Pun este usturoiul și ghimbirul, amestec  continuu încă 1-2 minute. Transfer tofu astfel gătit într-un bol, pun alături un recipient cu sos de soia sau cu sos de roșii iute făcut de mine și mă așez să văd un film. Sau să scriu ceva rapid pe blog, ca acum.

Sper să îți placă și să îți fie de bine!